maanantai 2. helmikuuta 2015

Päivän lanssi 145


Pituus 8 cm.
Can Ices-3 (B)NMB-3(B)
Made in China
Fabriqué en Chine

"Ihan huippu! Schnell schnell! Ainakin parikymmentä erilaista ääntä ja biisiä. Emme ole keksineet sitä logiikkaa, millä mikäkin ääni saadaan kuulumaan. Tätä postausta kirjoittaessakin löysimme kymmenkunta ihan uutta ääntä!


Olin Berliinissä lelukaupassa ja näin tämän. Ajattelin ensin, että tuo saa jäädä hyllyyn, mutta ohimennen otin auton kuitenkin käteeni, jolloin se alkoi rallattaa krankenhaus-lauluaan. Silloin olin myyty."

5 kommenttia:

  1. Tämä ON ihana! Aivan symppis! Aamulla heti kurkkasin millainen aamuni ilo ja päiväni piristystys on tänään... Aivan huikea! Tähän ei ehkä edes kyllästyisi vaikka omat lapset leikkisi tällä aamusta iltaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin sanoa, että mulla meni tuon kanssa hermo jo siinä vaiheessa, kun se rallatteli Sulon leikeissä, kun minä yritin ladata tuota videota Tubeen. :D

      Poista
    2. No meillä mies ja teinit kyllästyi jo videota kuunnellessa... Minä ja pienimmät taas innostuttiin vaan enemmän. Niinpä kiitos älypuhelinten ihmeellisen maailman: tämä rallatus on nyt minulla puhelimessa herätyskellon äänenä! Olipas iloinen herätys tänään :)

      Poista
    3. Tuo tieto oli kyllä MINUN aamuni ilo! :D

      Poista
  2. Lähdin Berliinin reissulle surullisella mielellä, vaikka olin odottanut kaverin kanssa ulkomaan seikkailua innoissani. Juuri ennen lähtöä tuli iso suru-uutinen ja se painoi mielessä reissun aikana, vaikka kaikki onnistui hienosti. Pieni symppis rallattava ambulanssi sai minut nauramaan ääneen, kun sohaisin sitä vahingossa lelukaupan hyllyssä. Se tuntui hyvälle ja lohduttavalle kun mieli oli raskas ikävästä uutisesta ja sen seurauksena latistuneesta lomatunnelmasta. :)

    VastaaPoista